joi, 6 ianuarie 2011

La multi ani!

Bine ne-am regasit in 2011!


De la ultimul post, s-a mai schimbat un anotimp. Iar in aceasta iarna, in ciuda gerului, sau poate datorita lui, s-a mai inchegat o grupa de impatimiti la Tango Mágico. 


Impreuna, am adunat kilometri de caminar si i-am scos la plimbare cu fiecare ocazie, la practici tarzii, la baluri si milongi. Si poate ca asta ar fi trebuit sa-i spun lui Mos Craciun la Milonga din 25 decembrie: ca vom continua sa facem ce am facut si pana acum, cuminte sau obraznic, ca sa primim cadouri la fel de des: in fiecare miercuri si vineri, iar daca ni se ofera ocazia, chiar si in toate celelalte zile ale saptamanii, la milongi mai mult sau mai putin spontane, la care Tango Magico incepe sa fie din ce in ce mai prezent. Si cu cata bucurie o spun!


Am incheiat anul la o superba Milonga de Sambata Seara pe 25 decembrie, in cel mai frumos si mai cald spatiu de tango pe care il are Bucurestiul, la DANS, Popa Nan 82, ne-am adunat la o milonguita pe 29 decembrie in spatiul cald si primitor pe care il are Constanta la etajul 1 ;), iar apoi ne-am luat pantofii in spinare spre a intampina noul an tot in bratele tangoului, la revelionul organizat la La Scena, Calea Calarasilor 55, in Bucuresti. E adevarat, nu ne-am indestulat cu cat tango ne-am fi dorit, nu atat cat sa umple macar cei 500 de km strabatuti dus-intors cu sufletul la gura, dar asta inseamna doar ca va trebui sa-i parcurgem noi, de unii singuri, si sa-i umplem asa cum vrem, cu muzica, pasii, imbratisarea si partenerii pe care ni-i alegem.


Cum arata primul tau tango din 2011? Simti promisiunea a ceea ce-ti rezerva?


Dupa o vacanta de cursuri, nu si de dans, la Tango Mágico ne reintalnim vineri, 7 ianuarie, dupa program normal, de la ora 19.00 cu lectia pentru intermediari, de la ora 20.30 la lectia pentru incepatori, iar de la 22.00 la Practica Juanesca ;), unde ii vom sarbatori pe toti Don Juanii si Dona Juanele tango-ului. 


Te asteptam cu drag!


TU tango te espera.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu