sâmbătă, 25 septembrie 2010

Tango reloaded


Dupa cum se stie, toamna se numara bobocii. Bobocii de trandafiri pe care-i vom tine intre dinti in timp ce dansam tango, cum altfel? :D Dar si bobocii dansatori de tango.

Astfel ca odata cu venirea toamnei ne intoarcem la scoala. La scoala de tango. Ne redeschidem portile pentru vechi si noi prieteni, pe care ii asteptam cu drag din luna octombrie.

Pe data de 8 octombrie ne intalnim sa ne dezmortim picioarele si sa alungam praful de pe pantofii de tango la o lectie pentru intermediari, care va fi urmata de o lectie introductiva pentru incepatori. Va asteptam pe toti, cu nimic mai mult decat o pereche de pantofi confortabili (eventual cu toc pentru domnisoare) si entuziasm cat cuprinde!

Continuam sa facem inscrieri pentru noua grupa de tango pentru începători care va debuta pe data de 8. Mai sunt doar doua saptamani pana veti face primii pasi de tango!

Programul nostru arata astfel:

In fiecare miercuri si vineri:

19.00-20.30: lectii pentru intermediari
20.30-22.00: lectii pentru incepatori
22.00-00.00: Practica Magica (dans, dans, dans - pentru toate nivelurile)

Pentru a sarbatori reinceperea scolii, lectiile si practica de vineri, 8 octombrie, vor fi GRATUITE!

Pentru inscrieri sau detalii suplimentare accesati site-ul www.tangomagico.ro si scrieti-ne.

Va asteptam cu drag sa dansam tango argetinian din 8 octombrie in Constanta!

Un comentariu:

  1. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
    Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
    Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Multumesc,Cu stima Vlad!

    RăspundețiȘtergere