joi, 17 decembrie 2009

Milonga inaugurala Tango Magico 12.12.09



Am spart gheata. Am adus capitala in provincie si provincia in lume. A intrat si Constanta in randul lumii...tangoului. Incepand cu sambata, 12 decembrie, (si) Constanta, prin tango, face parte din patrimoniul umanitatii, validare consfintita de prima milonga de pe plaiurile marinaresti.


Ne-am imbracat frumos, ne-am prezentat la intalnire, ne-am pus zambetul de trei prune, am chicotit, am ras in hohote, am aplaudat, am ovationat (cherry jubilees si premii surpriza) si in primul rand am dansat. TANGO. Cu demonstratii, cu emotii, cu stangacie, cu bucurie. Ne-am bucurat cu prieteni.

Milonga Magica. Prima dintr-un sir nesfarsit.



Ne bucuram cu si de toti cei care au fost alaturi de noi trup si suflet, si, in egala masura, cei care ne-au insotit doar cu gandul sau sufletul. Le-am dus dorul si ne-am gandit la ei, asa cum speram ca am fost si noi in gandul lor.

Asa a aratat prima milonga Tango Magico. ;)



Iar asta seara asa a aratat ultima lectie de tango argentinian din acest an la Tango Magico.

Asa a aratat primul an in care tangoul a ajuns in Constanta.

Ne revedem in 2010, pe 8 ianuarie, la ora 19.30, cu forte proaspete, idei nastrusnice si chef de dans!

Pana atunci, sa profitam de orice ocazie datatoare de tango

in Bucuresti

Balul de Tango de la JCC, strada Popa Soare nr 18, sambata, 19 decembrie, ora 21.00
Milonga Villa Rodizio, I.L. Caragiale 32, duminica, 20 decembrie, ora 20.30
Milonguita "Feliz Navidad" La Scena, calea Calarasi nr 55, luni, 21 decembrie, ora 22.00
Revelion 2010, Studio Romana, Bd Magheru nr 29

La multi ani (plini de bucurie, emotie, tango)!

Un comentariu:

  1. La Multi Ani!

    Va admir pentru curaj si daruire si fiti siguri ca vom fi mereu alaturi de voi!
    Felicitari!

    Manu

    RăspundețiȘtergere